آگهی تجدید مناقصه سلف‌های مکمل دانشگاه اعلام شد

23 09 2025 04:26
News Code : 20949572
View: 102

دانشگاه بوعلی سینا در نظر دارد امور مندرج در جدول زیر را به صورت جداگانه از طريق مناقصه عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید. لذا متقاضيان مي توانند جهت شركت در مناقصه به شرح زیر اقدام نمايند:

رديف

عنوان مناقصه

مبلغ سپرده شركت در مناقصه ( ريال )

شماره فراخوان در سامانه ستاد

1

راه اندازی سلف مکمل شماره 1 (آشکده مرکزی ) و خرید غذای دانشجویی از آن

3.100.000.000

۲۰۰۴۰۰۰۳۹۵۰۰۰۰34

2

راه اندازی سلف مکمل  شماره 2 (تهیه غذای برنجی مرکزی ) و خرید غذای دانشجویی از آن

4.100.000.000

۲۰۰۴۰۰۰۳۹۵۰۰۰۰35

3

راه اندازی سلف مکمل شماره 3 ( فست فود مرکزی ) و خرید غذای دانشجویی از آن

2.300.000.000

۲۰۰۴۰۰۰۳۹۵۰۰۰۰36

4

راه اندازی سلف مکمل شماره 4 ( فست فود دانشکده هنر و معماری ) و خرید غذای دانشجویی از آن

2.000.000.000

۲۰۰۴۰۰۰۳۹۵۰۰۰۰37

نكته مهم : کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی راجهت شرکت در مناقصه محقق سازند

1. مهلت دريافت اسناد : از تاريخ درج آگهي لغايت 1404/7/2 خواهد بود

      2. آخرين مهلت تحويل پيشنهادها : حداكثر تا پايان وقت اداري روز 1404/7/12 خواهد بود

      3. شرايط مناقصه :

  • شركت در مناقصه و ارائه پيشنهاد، ‌ايجاد حق براي شركت كننده و ايجاد تكليف و يا سلب اختيار براي دانشگاه نمي‌نمايد
  • سپرده شركت در مناقصه طبق جدول فوق می‌باشد که مي‌بايست به شماره حساب شبای 740100004001071407378985 به نام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه نزد بانك مرکزی واريز گردد و يا به صورت ضمانت نامه معتبر بانكي باشد
  • دانشگاه حداكثر ظرف مدت 10 روز از تاريخ اتمام دريافت پيشنهادها، پاكت‌هاي مناقصه را مفتوح و نتيجه را اعلام مي‌نمايد.
  • زمان پيش‌بيني شده جهت برگزاري جلسه بازگشايي پاكت‌های پيشنهاد تاريخ 1404/7/13 ساعت 10 می‌باشد.
  • هزينه‌هاي چاپ آگهي به دفعات بر عهده برنده مناقصه مي‌باشد و از برنده مناقصه دریافت خواهد شد.
  • دانشگاه در چارچوب ضوابط مقرر در آيين‌نامه مالي و معاملاتي دانشگاه با در نظر گرفتن قيمت‌هاي پيشنهادي و رعايت صرفه و صلاح دولت، در رد هر يك يا كليه پيشنهادات مختار است
  • ساير شرايط، جزئيات و حجم كار در اسناد مناقصه درج شده است كه پيشنهاددهندگان بايد يك نسخه از آن را دريافت و با قيد اين جمله كه « مورد قبول است » امضا و ضميمه پيشنهاد،‌ تسليم نمایند.
  • اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس : 41934-021